Bilder och sånt..

Vana väger idag 18,5 kilo. Dryga 5 månader gammal. Här är lite bilder..
(skulle vilja mäta mankhöjd också förskojsskull men hur tusan gör man det? Från/till var?)






Nosen har börjat växa ikapp kroppen.. Och se vad röd hon blitt'.
Förra lördagen började vi på kurs tillsammans, Unghundkurs på Hildings. Jag tycker verkligen om Annas kurser, hon är så himla duktig! Här kommer därför en länk.. Hon har också lite klipp på youtube.

Här är också lite andra söta bilder som jag inte lagt upp förut.


Sitter och tittar ut på min balkong.

Hon tycker om att vara med på jobbet, speciellt på lagret där det finns så mycket kartonger och pallar att tugga på.. Aja baja säger man då!

Sover alltid så sött brevid mig i soffan på morgonen när jag går upp för att åka till jobbet.. Morgontrött tös :)


Kommer mer sen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad söt! Vad är det för ras?

2010-10-14 @ 17:38:00
URL: http://momoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0