Lördag 19/6 2010

På dagen åkte vi ut till Sofies familjs sommarstuga. Det låg precis vid vattnet ute på en ö och var jättemysigt.

För att komma dit var man tvungen att åka båt och jag var lite rädd över hur Ivana skulle reagera i och med att jag är lite rädd för att åka båt men det gick bara bra. Hon satt så lugnt och fint med "vinden i håret" och tittade :P

I övrigt var det SUPERVARMT och jag brände mig något otroligt, se bilder nedan..


Ivana badade och lekte med de andra hundarna och tyckte nog det var jättemysigt också.


Vi fiskade, grillade korv, och Robin, Robin och Sofie badade.. Men inte jag. Nej nej! Aldrig :P


På kvällen åkte vi till mina föräldrar och åt middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0