Krockat bl.a

Mycket har hänt de senaste veckorna.

Bl.a krockade jag i torsdags och pappa fick en hjärtinfarkt, eller ja, han hade fått två stycken men åkte egentligen in till doktorn för att han hade ont i armen, nacken och halsen.. De slussade honom vidare direkt till akuten för att han hade fått hjärtinfarkter utan att veta om det. Läskigt! Så får ni nånsin ont i magen/armen/bröstet/halsen så åk till akuten..
Sen har Robin blivit av med körtkortet. Snorunge! Så nu måste jag köra trots att jag ionte är så förtjust i det för tillfället. Usch har aldrig varit med om något läskigare/jobbigare. Tur att han vi krockade med var väldigt snäll och vänlig och förstående. Så nu har vi fått en hyrbil tills jag fått en ny/eller en lagad bil.





Mycket annat har hänt. Vi har varit uppe i Hudik med Sofie mfl. och hyrde en stuga där och bodde och fiskade i ett par dagar. 

Ivana har börjat tappa sina mjölktänder den här veckan.

Funderar också på att göra om bloggdesignen, har pratat lite med Lotta som har Ingo om det så hon kanske får hjälpa mig :)

Hm.. Ja vad mer har hänt. Var på näst sista valpkursen idag och har lärt mig ett jättebra tips på kloklippningen som brukar vara så besvärlig. Har svårt att skriva ner det så funderade på att göra ett videoinlägg och lägga upp här på bloggen  för att visa för det är verkligen effektivt!

En sista grej är att jag anmält mig och Ivana till en Inoff utställning här i Gävle den 21 augusti., Ska bli skoj. Kommer nog gå jättedåligt med ska bli kul ändå!

Igår var vi också hos en kompis till Robin och Ivana fick titta på lite kossor.




Stora tjejen blev lite rädd för kossorna när de gick emot henne och hon började skälla :P






Sen nu, när vi satt och gick igenom bilderna i Robins mobil hittade jag den förmodligen sista bilden jag har på Higgins så jag kände att jag vill lägga upp den här..
Det var strax efter han hade blivit opererad så man ser hur rakad han var på bröstet.. Bilden är från 28/2 2010, ångrar idag att jag inte tog fler bilder på honom.... Världens finaste kille. Älskar dig Higgins!






Sen ska jag ta och skärpa mig med blogginläggen, ska ta tag i iaf veckobilderna igen!
Och sen ska jag se om jag ska göra det där videoinlägget, om det är intressant för er??


Kommentarer
Postat av: Lotta

Yes det vore väldigt intressant ;)

2010-07-28 @ 22:44:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0