Hemma!

Nu är lillgubben hemma =) Klockan två idag hämtade vi honom, och åå vad glad han blev!

När vi kom hem drack han nästan en liter vatten, alltså allt på en gång, och han verkade jääättehungrig så han har ätit jättemycket också. Verkar som att han inte kunnat slappna av riktigt där borta? :-)
Han har sovit (nästan hela tiden) sen vi kom hem och nu har vi nyss varit ute och kissat. När vi kom hem var vi naturligtvis ute och bajsade också för er som vill veta ;P

Funderade på om man skulle börja klickerträna redan idag, alltså betinga klickerna och han verkar väldigt pigg och leksugen men jag vet inte om jag borde. Vi får väl se hur jag gör :-)

Skriver imorgon igen, nu ska jag mysa med grabben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0