Utställningsdebut för Ivana

I lördags var jag och Ivana på utställning i Valbo! Ivana fick HP-2a och fick en söt lila rosett! Hon var jätteduktig och jag är såååå stolt över henne, även om det hade varit kul att komma längre ;) Men nästa gång blir det!
Tillsammans på utställningen var Ingo, Itra, Ikaros, Vida, Eddie, Illona, Roy från Risan Gården sen var det flera Eurasier också. Totalt var det 15 stycken!
Här är lite bilder!

Detta var kritiken förresten: Lovande tikvalp med utmärkta proportioner. Vacker feminimt huvud med fint uttryck och väl burna öron. Mycket bra hals och front. Utmärkt bröstkorg. Stark rygg. Bra vinklar men har något hög has. Rör sig bra fram, låte trång bak, ...bra från sidan! Bra päls och färg. Välvisad. Lycka till!





Helena och Ikaros


Ikaros


Illona


Itra


Jag och Ivana




(Foto lånad av Lotta) Ivana






Eddie


Alla Risan-hundar som var med. Från vänster:
Jag och Ivana, Karin och Illona, Roy (Gideon) med matte (minns inte vad hon heter..), Lotta med Ingo, Helena med Ikaros, Ellinor med Itra och Sofie med Eddie (Gaston) och Vida (Davida)


Det finns fler jättefina bilder hos Lotta! Kika in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0