Shutter Island och Saknad

Har varit i Sälen sedan i söndags. Innan dess hos R's föräldrar.
Det var bra i söndags, glömde ta bilder dock.
Inget speciellt som hände, vi hade bara allmänt trevligt och jag och R gick även och såg Shutter Island på bio.
Tycker den var helt okej, men väldigt lång!
Har just suttit och glott runt lite på internet och uppdaterar min mail hela tiden, väntar på mail från 2 olika personer.
Satt även och kikade på eurasierdata och kollade in på lillkillens sida. Såg att de ändrat till "avliden" under övrigt.. :'( Jag är ju bara "tvungen" att plåga mig själv också, eller hur?
Varför ska jag alltid göra så? Var jag verkligen tvungen att titta....?
I natt är det 4 veckor sen.. Saknar honom så otroligt mycket!! Men saknar även livet med hund. Osäker dock om jag nånsin kommer kunna älska en "ny" hund lika mycket som Higgins. Känns nästan som att jag skulle vara otrogen?
Kanske jag som är knäpp bara.
Bilderna är från september -09, nybadad i sjön :) Vår lilla plutt...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad fin :) Måste vara en riktig gos-kompis!

2010-04-12 @ 23:48:26
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0