Kliig

Hej gott folk! Nu är jag hemma från jobbet.
Vi har fått mycket gjort, först åkte vi till Mekonomen och hämtade lite grejer som R beställt, sen hem till mig och hämtade mobilladdare sen iväg till Kungsgården och träffade en pojk i en lada som hade en vit Volvo 360 (för mycket information? hihi) Ja, hur som heslt en kille som R känner som han skulle få en fjonk till hans bil till så han kan laga den!

Sen åkte vi till Mackedonken och åt jätteghod och efterlängtad Big Mac burgare och cheeseburgare =) Nyttigt va?

Nu sitter jag här i soffan och först och främst väntar på mail. Ett roligt mail hoppas jag :) Sen vet jag inte vad vi ska göra!

Bjuder på en bild på mig!
Visst ser jag bra tråkig ut?


Ja juste! Sen om ni funderar över rubriken så är det så att det klias så förbannat på mig idag. Var nämligen och solade lite mer igår, lite för mycket.. Så jag råkade bränna mig lite på ryggen och magen! Så nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0