Nu orkar jag äntligen berätta :-)

Skrev inte något igår eftersom jag var så jäkla trött. Somnade som en stock igår efter sista inlägget.

Hur som helst, helgen har varit trevlig. 
Den började med att John kom till oss i fredags, vi hade trevligt och jag lagade mat till herrarna. Kött med pommes frites och beanesås (hur det nu stavas..) blev det! På lördagen åkte Robin och John till Sandviken på offroad och jag åkte hem och gjorde Higgins fin för att sedan åka till Sundsvall med Sofie och Eddie på utställningen som var igår (söndag). Jag ställde inte och det var SSUK som anordnade den.
Eddie och Sofie var jätteduktiga och Eddie blev BIM med 1hp i sin ålder och jag fick träffa Marita! =)

På söndag vid lunch åkte vi hem och kom fram typ 14, och då hämtade Robin mig hos Sofie.

När jag väl kom hem var både jag och Higgins supertrötta och jättehungrig.
Men, kan inte säga annat än att jag haft en jättetrevlig men lång helg.

Var förresten hos frisören i fredags. Är faktiskt helt nöjd själv :-) Ska försöka ta bilder sen men min kamera på mobilen är dum i huvudet, som ni säkert sett, och min "vanliga" kamera tappade jag i ridhuset i söndags så den har en massa svarta prickar på linsen.. Får be Robin ta en imorgon om inte annat :-)

Nu ska jag glo på tv!


Kommentarer
Postat av: mathilda

vem vann tävlingen

2009-10-05 @ 19:47:48
URL: http://myfashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0