UPPDATERA MER KVINNA!

Hahaha, kommentar från Molly "UPPDATERA MER KVINNA" hahaha =)


Det är jobbigare än man tror att ha valp! Verkligen.. Men nu ska det inte klagas :) Jag älskar den lilla fililuren!

Har inte hänt speciellt mycket. I lördags var vi hos robins föräldrar ochc hälsade på och i söndags var vi hos mina föräldrar. Hade det jättemysigt, Higgins lekte på isen och hade jätteroligt. Han hittade ett hål där han låg nästan hela tiden medans vi grillade korv!
Min lilla plutt är förövrigt ett riktigt litet matvrak!! Hihi, står och skäller nedanför skåpet där jag har maten. Ack o ve..

I helgen fyller jag år så då ska familjen komma så ska jag bjuda på middag på söndag! Annars i helgen blir de väl trök, hade velat träffat människor men ingen vill ju träffa mig så ;(

På fredag ska jag till frisören och fixa mig.. Funderar på att bli brunett, kanske typ brunett med en gnutta rött i sig? Skulle jag passa i det?








Bilderna är från igår på jobbet. Han älskar snön, och han älskar att stoppa ner huvudet i den! Speciellt om det är fotspår och djuuup snö....

Kommentarer
Postat av: Thea

Sv. ja, nått måste göras iaf :P

Supersöt valp! Va är de för ras?

2009-03-13 @ 09:24:30
URL: http://chumbos.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Ååh vilken söt vovve:D

2009-03-13 @ 15:56:42
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0