Jobbig natt med en massa spring, igen..

Idag känns magen lite bättre. Skönt. Får hoppas att det håller i sig så också..

Inatt har Higgins varit riktigt jobbig. Jag har inte fattat vad han velat! Börjar nästan tro att det kan ha varit växtvärk?
Han har gnällt, sprungit runt, vovvat, kissat osv.. Matte har knappt fått sovit ngt :(

Var uppe 00.00 och 02.00 med honom, sen ledsna jag för först vid 12 så gav jag honom lite vatten och några matkulor för det verkade som han var hungrig. Då la han sig någon timme, sen vaknade han och gnällde en massa och satte sig brevid mitt huvud och satt där och kollade, då gick jag upp och öppnade balkongdörren, han älskar att ligga där. Speciellt med huvudet inne och resten av kroppen ute på balkongen, så sött! Men där ville han inte vara - så jag ignorera.
 
Sen vid 2 så gav jag upp, tog med honom ut för jag tänkte att han kanske var skitnödig. Nej, det var han inte minsann. Han skulle sitta ute i snön och kolla på snöflingorna!! ÅÅH..
Varken kiss eller bajs alltså....
Och jag stod där kall och fylld med snö, och han lyssnar inte på mig när jag kallade..

Sen ledsna jag helt och hållet när vi kom in, så jag gick direkt till sängen och la mig och sov. Då la han sig också, men sen har han vaknat 3-4ggr till och typ "hej, jag vill ha uppmärksamhet tack".... Men dom gångerna har jag ignorerat..

Vore skönt om husse kunde gå ut med honom, eller torka upp kiss mitt i natten någon gång :P
Men, Higgins är ju min så ska väl inte ställa allt för stora krav......



Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Tänk på att inte ge han mat hela tiden även om han verkar hungrig. Ge han bara på dom bestämda tiderna. Annars kanske han inte äter när han väl ska :) och vill ha inte ha sin mat då så ger du honom inte den för ens nästa måltid. Han dör inte av att vara utan mat någon gång!

Hur ofta går du ut med honom? När han är så liten behöver han nog gå ut så fort han vaknar, så fort han har ätit/druckit och lekt. Hela tiden :P bara för att slippa att dom ska kissa inne.

Men du vet nog kanske redan allt :P gåre bra med honom? :D:D

2009-03-24 @ 13:41:54
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: MALIN

Åh vilken söt hund du har! Gulligt namn också!! :)

2009-03-24 @ 18:46:46
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ingen fara!

Det förstår jag, ser riktigt mysig ut!

2009-03-24 @ 19:05:18
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Anonym



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0