Jag förståååår intteeee.......

Inatt så var lillplutten lite konstigt, tycker jag.
Han ville inte ligga i sängen med oss (han har en bädd nedanför sängen men han vill inte ligga i den?) utan han gick och la sig vid matskålen, nära vattnet...
Men han var duktig i alla fall, han sov ända till 05,30, då kom han och väckte mig.

Men jag förstår inte? Hur kan det vara så skönt att ligga brevid vattenskålen? Där ligger han just nu också. Han är la för slö antar jag =P




Och sen ska han alltid leka med underlägget..


Och varför inte visa tungan lite... Haha :)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Men guuud han har ju fläckig tunga den lilla rackaren :D hihi SÖT! Jag kidnappar honom när jag kommer och hälsar på MOHAHAHA ;)



Naruto ville inte heller varken sova i sängen eller i hans bädd. Han låg under sängen (?) oftast, eller under fönstret. Men de är så nytt så dom blir ju oroliga. De är nog därför. Och att han sover vid maten är att han äter där, och då ja, han kanske känner sig liksom "bekväm" där om du förstår :)



Men nu sover Naruto meer än gärna i sängen och tar upp halva för sig själv så jag och Kim får dela på andra halvan ;) OCH SNARKAR som en gubbe :D

2009-03-02 @ 16:32:05
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0