PR-trick?

Kan Michael Jacksons död vara ett PR-trick?
Tänk er bara. Nu kommer han uppmärksammas rejält, hans musik kommer börja spelas igen och köpas. Innan har det varit lite "tabu" nästan att gilla hans musik, men nu kommer han sörjas.
Men vad tror ni, kan det vara ett trick? Vad mycket pengar isåfall han skulle tjäna nu. Det sägs ju att han har stoooora skulder och är näst intill fattig?

Mja, värt att fundera över i alla fall.
Dock lite respektlöst kanske och göra det nu. Jag vette sjutton. Jag tycker i alla fall om hans musik och nu kan jag vara stolt över det.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man vet aldrig... Jag har funderat på det, men det verkar jäääkligt dumt. HAde inte folk bara blivit väldigt arga när det kommer fram?



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

2009-06-27 @ 23:30:46
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0