Hej hej

Längesen jag skrev ett riktigt inlägg nu. Har haft mycket att tänka på och det har varit mycket att göra, allt med midsommar, higgins kurser, jobbet, lägenheten osv.

Idag jobbar jag till 17 sen ska jag hem direkt och "storstäda" Har börjat lite smått, men idag ska jag torka  och damsuga bl.a och städa toaletten. Då kanske ni vill veta varför? Jo, det är för att jag funderar på att sälja min lägenhet å jag ska få dit en värderingman imorgon så då måste det ju vara så fint som möjligt ;-)

Men, förresten! HERREGUD vad varmt det är nu för tiden! Det är 28 grader här i gävle, i SKUGGAN! Man blir ju helt paff...
Synd att man jobbar. Man hade kunnat få mycket färg annars.. He he..

Men annars då? Ja, inte mycket som hänt faktiskt. Det var tal om att jag fått en blodpropp i benet. Hela vaden och foten svullnade upp!

Uppdaterar mer lite senare med bilder från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0