För en gångs skull glad - men varm!

Idag är jag mycket gladare. Har haft en ny värdering av lägenheten och det svaret passade mycket bättre! :-)
Just nu sitter jag (och svettas) på jobbet. Slutar snart. Tänk om man hade ett hus nu, då kunde man få åka hem och grilla och mysa. Förstå vad gütt! Men nu får jag åka hem och svettas ännu mera istället... Men de är lugnt!

I helgen var vi först hos Sofie, Micke, Vida och Eddie. Tog en massor med kort (men mest på hundarna, tråkigt va :P) som jag lägger upp sen när jag kommer hem.  Sen i lördags tog vi en sväng (jaa, sväng.. Tar bara 2 timmar att åka :/) till Fagersta där killens familj hyrt ett hus. Och sedan igår, söndags, var vi på husvisning och hem till mina föräldrar och jag tog årets första dopp! Såååå skönt!


Aja, som sagt - jag återkommer när jag kommer hem lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0