Förberedelse för gjutning

Jag berättade ju förut att hos mina föräldrar är det just nu värsta byggarbetsplatsen.
Just nu håller de på att gjuter plattan inför att huset kommer om 1 vecka. Jag var dock där igår och tog lite bilder och så här såg det ut då!


En vall som blivit byggd av det som grävts bort för att kunna göra grunden.
Innan det såg ut så här var det skog och en MASSOR med stora stenar (som ni ser i bakrunden)
Till vänster kommer att garaget bli.


Rakt fram till höger grund för garage, rakt fram till vänster är grunden för vardagsrum och kök.
Rakt över ser ni vår sommarstuga som m & p har flyttat till från vårt hus i Uppsala. Det är ganska litet (60kvm).

Lägger upp fler bilder sen när huset kommer upp. Tänkte bara så ni ser var jag är när jag är hos m & p ;-)


Nu ska jag fortsätta designa en påse! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Gokväll i stugan =) Nu har jag gjort alla mina kvällsbestyr så nu ska jag sätta mig & kika på H&Ms hemsida! Hoppas ja hittar ngt ;) Ska påminna Chrille sen också. Hittade du ngt mer sen?

2009-08-24 @ 20:05:27
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0