Snart så!

Nu slutar jag snart jobbet (om en halvtimme) och då bär det ner till stan.
Ska försöka hitta någon bra present till min mamma som fyller år på lördag. Men hon är sååå svårt att köpa något till - hon har ju redan allt! Och har hon inte saken, ja då har hon pengar så då är det bara köpa..
Men i vintras när vi gick på stan tillsammans såg hon en jättefin vas så hon skrek "ååh, den där skulle jag vilja ha" och den funderar jag på, om den finns kvar, att köpa till henne. Annars har jag inte en ANING!

Kom gärna med tips om ni har några?

Brukar normalt vara ganska duktig på att komma på saker, men både mamma och pappa är verkligen överdrivet svåra!


Jaja! Men jag återkommer, så får vi se om det blir något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0