En lite pinsam sak

Oj, vad det snöar ut må jag säga. Brorsan och hans flickvän har fått en halvmeter över natten, undrar då hur mycket de har nu?!

Vill ni veta en hemlis som hände mig igår? Det var såhär:
Jag och min pojkvän skulle åka till posten och lämna lite paket. Vi kom fram till posten, och så tog jag 4st paket på varandra och gick, men då känner jag att min fot går emot något och självklart är det en jäkla snöhög där! Jag såg ingenting så jag fattade inte att det var en snöhög, trodde nog att det det var en trottoarkant (?!) eller så.. Så jag fortsatte gå..
Så ligger jag där på marken helt plötsligt med alla paketen över mig... Kul va? Hehe..

Det pinsamma var att det var 6-7 människor som råglodde, varför ska det alltid vara så? Alla kan väl göra bort sig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0