Måste bara berätta

Måste bara berätta vad som hände förra helgen..

.. John kom över för han har blivit klar i lumpen, så vi (Jag och min pojkvän) skulle ta med honom ut på krogen. Första gången för oss alla tre att gå ut på krogen i Gävle, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att gå till Heartbeak Hotel (jäkligt bra ställe måste jag säga!) vi hade kul, drack en massa tequila och dansade. Men sen vid 1-taget så märker vi att min pojkvän har försvunnit, och springer runt och letar efter honom.
Vi SMS:ar och frågar var han är, och han svarar "baksidan" (BARA), och vi fattar inte vad han menar för att han är inte på baksidan, så vi SMS:ar igen och frågar typ "vadå, vad menar du?" hur som helst så svarar han inte, och då går vi ut så vi kan ringa honom och han svarar inte.. Då är väl klockan omrking 1:30 - 2.00 någonting.
 
Jag och John bestämmer oss för att gå till McDonald's för att "chilla" ner lite.. och försöker ringa honom mer men han vill verkligen inte svara så vi har INGEN aning om vad vi ska göra..
Vi bestämmer oss för att gå hem till honom och kolla om det är så att han kan ha bestämt sig för att gå hem? (ca 5 km) men jag har ju ingen nyckel med mig till honom så vi kan inte gå upp, så vi är tvungna att gå efter om lyset är tänt eller ej. Och det är det inte.
Så vi får helt enkelt ringa efter en taxi och åka hem till mig.
Fan, jag kunde inte sova på hela natten. Var så himla orolig.

Kl. 8-9 på morgonen ringer det på på dörren. Och där står han.

Han har tydligen gått till Andersberg (vet ej hur långt det är, men borde vara någon mil) somnat någonstans där i något industriområde (han har inget minne av att han gått dock) Han vaknar och vet inte alls var han är..
Så han får försöka komma hem till sig (Brynäs) borde vara ca 2 mil. När han kommer hem till sig och märker att vi inte är där blir han besviken (daaah) Tyvärr någonstans på vägen har han tappat sin mobil så han kan ju inte ringa oss heller.. (ack o ve) Så då går han ner till stan (5 km) och vinkar in en taxi hem till mig, så jag ska slippa vara orolig (naaw) och somnar i min famn :)

Allt slutade ju gott i alla fall, blev en väldigt intressant helg, men rolig!

Tyvärr tog jag ju inga bilder, önskar att jag hade det dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0