Så här ska jag se ut

Jag har börjat styrke och motions-träna så så här tänkte jag se ut om några veckor ;P



Nä, men ärligt talat.

Tänkte jag skulle gå ner lite i vikt.. Är så trött på att känna mig uppblåst och klumpig, det är inte jag.
Jag trivs bättre som smal, eller iaf någorlunda smal. Började väl för cirka 3 v sen och gick dirket ner från 63kg till 60 kg, det är väl all vätska som kommer ut sen har jag tränat i snitt 2 ggr per vecka och står still på 59,5kg.
Målet är runt 52kg :-)
 Trökigt bara att det inte gå snabbare.

Men observera, ni som känner mig behöver inte vara oroliga eller så. Jag har kontroll på det hela till skillnad på förut för några år sen och det är på ett hälsosamt vis det går till.. Och 52 kg är faktiskt perfekt för mig!

Så idag är det dags för träning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0