Vilken liten...

...Sötnos :)
Inatt har varit jobbigt :( Hon har gjort något inne, efter lite övertalan (jag la mig på golvet någon timme) igårkväll somnade hon runt 24.00. Vid kl. 5 börja hon gå omkring inne i sovrummet så jag misstänkte att hon var kissnödig.. Sen ville hon absolut inte sova igen när vi kom in. Gick runt och grinade och ylade :( Klockan hann bli 6 och jag kom på att Karin brukade ge första målet mat då så jag får väl ge det då också idag så kan jag öka på ett par tio minuter varje dag eller så. Jag kommer ge maten vid 0630-0700 på vardagarna!
Efter hon ätit verkade hon vilja leka så jag lekte lite med henne sen somnade hon :)
Sen verkar hennes tänder klia på henne. När hon inte tuggar på något gnäller hon, men det är nog blandat har jag en känsla av - både saknad och tänderna!
Men jag blir så frustrerad för hon gnyr seriöst nästan hela tiden :S
Men vi får väl se om de frösvinner när hon blivit lite tryggare här :)
Sen nu för en timme sen när Robin åkte till jobbet gick vi ut och kissade och då var vaktmästaren ute, han är helt hundgalen!
Hon verkade tycka om honom och kröp upp i hans knä t.o.m?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0