Söndag 20/6 2010

Igår på förmiddagen städade jag här hemma, det behövdes. Speciellt iochmed att Ivana gillar att bada i vattenskålen. Men slutar nästan alltid när jag säger till henne. MEN, när jag säger till henne då kommer hon, dyblöt, kutandes till mig. Alltså blir det jättesmutsigt från vattenskålen till soffan.. Haha :)
Men det är så gulligt så, så det gör inte så mycket..

Men i alla fall  var hon jätterädd för dammsugaren, sprang bort från den och pressade upp sig mot ytterdörren trots att dammsugaren inte ens var nära henne. Men jag stängde av dammsugaren så hon ick gå fram och nosa på den och då verkade det lätta LITE i alla fall. Men hon är fortfarande rädd!

På eftermiddagen kom mina föräldrar och min moster Carin över på fika och det är så skönt med Ivana att hon är så otroligt avslappnad. När de kom gick hon bara och la sig och sov, hon brydde sig inte ens!
Tyvärr har jag inga bilder från i söndags, men jag har en när Ivana badar i vattenskålen..
Och såhär tycker hon det är jätteskönt att ligga och sova..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, Ingo gillar att leka i vattenskålen han med ;) Dock har han slutat mer och mer efter att jag sagt till honom några gånger :)

2010-06-23 @ 00:57:00
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha...ännu en valp som gillar att leka med vattenskålen i 8 fall av 10 så har Itra ena tassen i skålen samtidigt som hon dricker... :)



2010-06-23 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0