Nu är hon hemma!

Vi kom hem idag runt 15 -tiden.
Bilresan gick bra men 2 mil innan Sveg så kräktes hon (mat) men jag tror det var för hon hade fått mat bara någon timme innan vi åkte. Sen var hon lite orolig och visste inte riktigt hur hon skulle ligga, gnällde lite osv men några mil innan Ljusdal somnade hon och sov hela vägen :D
När vi kom hem protesterade hon verkligen -"Nej! Jag tänker inte GÅ!" Hehe, så jag fick lyfta in henne i lägenheten så hon fick leka lite och känna sig trygg och sen gick vi ut och kissade :)
Hissen var läskig första gången men sen har det bara gått bättre och bättre.
Sen vi kom hem har vi bara behövt gå ut 3 gånger (?!) helt otroligt :) Hon är jätteduktig på att hålla sig, vad som jag sett hittills i alla fall :D
Hon har ätit båda målen mat men det har blivit lite över.
Hon gillar att leka i vattenskålen, och pussas, och bli kliad på magen.. :D
Annars har jag inte så jättemycket att berätta just nu!!

Favoritplatsen just nu :)


Paus mellan busandet och tuggbens-ätandet!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad söt hon är när hon sover under bordet. Det gillar Ikaros också =)

2010-06-14 @ 18:24:14
URL: http://www.123minsida.se/ilifosgizmo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0