Halsbandstankar

Nu är det 6 dagar kvar tills vi åker och hämtar Ivana. Det ska bli jättekul!
Ska bli kul framförallt att se skillnaden mellan hane och tik.
Igår var jag och köpte några nya fräscha leksaker.  Tänkte behålla alla hela leksaker efter Higgins men blanda upp det med nytt.
Jag körde lite "crazy" och köpte rosa leksaker.. Hehe.. Man lär ju passa på när det är  en liten flicka :)
På så vis är det ju mycket roligare med en tik än hane tycker jag, det finns mycket finare bäddar, matskålar, leksaker och så!
Däremot tänker jag aldrig klä henne i några kläder.. Förutom reflexväst då :P
Jag hade egentligen tänkt köpa ett halsband, det var därför jag åkte till Jennys från första början men jag hittade inget som jag tyckte passade så jag tänkte åka tillbaka dit sen om några veckor, med Ivana, och pröva ut ett som passar!
Annars tycker jag den här typen är så fina:
De kan man beställa på minxdesign med eget namn och design! 250kr inkl frakt.
Annars är det här en jättestor favorit, vill ha. Men det kostar typ 2500kr med både halsband och koppel så det känns lite väl mycket. Sen gillar jag inte att det är ett sånt där metall "skärpspänne", de brukar inte fungera så bra med Eurasierns päls heller har jag märkt..
Men i framtiden kanske!
Finns på Hundskafferiet bl.a. Tillochmed R tycker det är fint, så då måste det vara fint! :P
Annars kan man ju sy ett eget också...
Hittade en bra sida här
Bilderna är lånade från djurmaxi, minxdesign samt hundskafferiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0