Granngården

Tjabba!

Idag har jag jobbat och efter jobbet åkte vi bl.a till plantagen och granngården (lantmännen)
Köpte en "leksak" och ett halsband, äntligen hittade jag ett GANSKA bra i allafall men hade hellre velat ha något lite mjukare, typ vadderat. Men ska leta vidare sen. Detta kostade bara 49 kr så tänkte jag kan köpa det sålänge..  Det är ceriserosa med reflexränder (bra).
Leksaken är ett däck med mintsmak (? varför egentligen?) Jag har ett större också som Higgins fick i julklapp av mina föräldrar och han tyckte det var jättekul när man gömde godis inuti däcket och sen försöka få ut det :) Så tänkte det kunde vara en kul, enkel lek/aktiveringsgrej till Ivana sen!

Förlåt för den dåliga bilden. Tog med webcamen, orkade inte ta med kamera och sen ladda in bilden......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0