Uppdatering

Hittills känner jag mig inte godissugen i alla fall. Vet inte hur snabbt det går innan det börjar verka men jag tror faktiskt det har börjat nu?
Sen har jag en hemlis också som jag har hållt lite på men den får ni veta ikväll eller imorgon kanske, glad är jag i alla fall :) Men samtidigt lite blandade känslor!
Nu ska jag nog fortsätta jobba här i värmen, har skitmycket att göra så jag knappt hinner tänka mellan så kände att jag var tvungen att ta en liten paus!



Härligt, jag blir inte sugen av att se den här bilden..... :) Jippi! Okej, lite sugen, men inte den där vanliga sugen typ "Åh, jag MÅSTE köpa den när jag kommer hem" Men däremot känner jag mig lite hungrig.. Hm.

Kommentarer
Postat av: Jennie

De där burkarna inehåller nästan lika mycket kcal som 1/4 av en kvinnas dagsintag. Den informationen kanske hjälper dig lite på traven? ;)

2010-04-14 @ 15:12:17
URL: http://www.stayfit.nu
Postat av: Jennie

Vart får du vitaminerna ifrån? Brukar inte räkna kcal och det är kanske heller inte det man ska tänka på om man ändå sitter och äter glass. Men nu när vi ändå är inne i innehållsförteckningen och rotar så står det på exempelvis B&J Half Baked att den glassen innehåller 270kcal per 100g. Förpackningen är 500ml så det blir ca 1130 kalorier per paket. :) Det där varierar utifrån vilken glassort du gottar i dig. Men vill du gå ned i vikt är kanske inte den glassen den nyttigaste att äta trots att den kanske är en av de godaste.

2010-04-14 @ 15:41:24
URL: http://www.stayfit.nu
Postat av: Jennie

Vart får du vitaminerna ifrån? Brukar inte räkna kcal, det är inget jag rekommenderar dig att göra över huvud taget och det är kanske heller inte det man ska tänka på om man ändå sitter och äter glass. Men nu när vi ändå är inne i innehållsförteckningen och rotar så står det på exempelvis B&J Half Baked att den glassen innehåller 270kcal per 100g. Förpackningen är 500ml så det blir ca 1130 kalorier per paket. :) Det där varierar utifrån vilken glassort du gottar i dig. Men vill du gå ned i vikt är kanske inte den glassen den nyttigaste att äta trots att den kanske är en av de godaste.Men det är klart att du ska unna dig lite då och då.

2010-04-14 @ 15:44:05
URL: http://www.stayfit.nu
Postat av: idaa :)

sv: låter bra!

2010-04-14 @ 16:25:07
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter bra :)

Hoppas på tur nu då!

2010-04-14 @ 18:50:52
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0