Hemligheten

Har ju gått och ruvat på en hemlis en vecka ungefär nu.
Saken är den att jag har börjat inse att jag verkligen saknar att ha hund, och saknar livet med hund. Men sen saknar jag givetvis Higgins jättemycket också. Svårt att veta om det är Higgins jag saknar eller livet med hund. Men nu har jag i alla fall bestämt mig och för cirkus en vecka sen satte jag upp mig på intresselista för en jättefin Eurasiertik som heter Cilla, och pappa är Quattro. I tisdags föddes dem och det blev 2 hanar och 5 tikar!
Egentligen hade jag tänkt mig en hane men det verkar som att alla vill ha en hane så jag kanske inte kan få en så förmodligen blir det väl en tik.
Jag känner nog på sätt och vis att det inte spelar så stor roll. Båda har för och nackdelar.
T.ex tiken har en nackdel med att de löper och jag kan tycka att de är lite "tråkiga" ibland, Men en hane har ju nackdelen med att de kan vara jobbiga undertiden en tik löper, det kan vara jobbigt med andra (han)hundar bl.a.
Så ja, det var min lilla hemlis :) Nu är de alltså 3 dygn gamla och de är leveransklara i mitten av Juni!
Här kommer några bilder.
1dag gamla
1 dag gamla med mamma Cilla
2 dygn, helt avslocknade!

Kommentarer
Postat av: malin och miilo

Åhhhh va kul med bebis :D

Då ska Miilo och valpen bli bästa vänner på den gång:) För han har en stor förkärlek till valpar och är jätte snäll och duktig med bebisar :)



Jätte Grattis :D

kramar // Malin och Miilo

2010-04-16 @ 19:48:25
URL: http://malinochmiilo.blogspot.com
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Åh, underbara!!! :D

2010-04-29 @ 11:39:24
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Isabell

Gud vad roligt!:D:D:D Jätte söta! :)<3

2010-05-04 @ 10:14:22
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0