Sug efter att göra något

Känner ett hemskt sug efter att göra någonting. Typ bygga ett köpcentrum, starta ett café, sälja saker, börja jobba för donken.. Eller vafan vet jag ;P Har ett extremt behov att jämt få göra saker i alla fall. Gärna olika affärsidéer - men har inte tid riktigt.. Eller jag har ju det, men det är kanske snarare annat jag inte har. Typ hjälp..
Vet inte hur många gånger jag har velat göra något, t.ex öppna en webbshop men det hänger sig på att jag inte kan bestämma mig för vad jag vill sälja eller hur jag ska få tag på ett bra script. Och att jag måste registrera mig osv osv.. Oj oj, sen tappar man ju lusten. Men jag kommer ändå tillbaka till samma punkt ändå! Jag vill sälja något - MEN VAD?

Jag har ju ingen direkt hobby heller. Det är typ att kolla på tv.. (haha??) Vad fan ska jag då sälja. Man lär ju kunna om sakerna man säljer... Ja de jag håller på med redan och är delägare i men det går inte direkt att vidareutveckla och jag vill inte! Jag vill göra något helt annat.
Nä, jag vette sjutton.

Förslag?

Kommentarer
Postat av: Isabell

börja plugga nått skoj kanske?:D:D

2009-09-14 @ 15:02:19
URL: http://isabellarbil.blogg.se/
Postat av: ISABELL

Ja men gör det!! Det var sjukt kul!! verkligen en upplevelse och vänner för livet :D:D Gör där jag gjorde den, helt klaty värt! det MÅSTE du göra:D

2009-09-15 @ 10:12:47
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0