Överös!

Idag efter jobbet tänkte jag åka till IKEA en sväng, om jag orkar. Ska bl.a köpa en till bädd till Higgins.
Han har ju börjat tycka det är skönt nu och jag tycker IKEAS är bra.. Dock lite små. Ska jämföra pris mellan Jennys och Ikea tänkte jag.

När jag kommer hem ska jag plocka in disk i diskmaskinen (bläää..) och sen ska jag lotta ut vinnaren i tävlingen!
Förlåt att det tagit tid. Överös mig gärna med klagomål nu! Hehe.  (men iofs var ju ni sega på att anmäla er också! :P)

Jaja, har så jäkla mycket att göra på jobbet idag men kände att jag var värd en 5minuters paus i alla fall.

Hörs sen, glömde mobilen hemma så det blir nog ingen mobilbloggning.. Som förövrigt är skitskoj, synd att bilderna blir så jäkla dåliga bara.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt att åka till Ikea och spännande att få se vem som vann.=)



Hoppas du haft en fin dag.

2009-10-07 @ 16:26:11
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0