Nu är jag vaken, på en lördag..

Gud vad roligt det är att det är så många som gillar min blogg! Ni förgyller verkligen min dag :-)
Fortsätt gärna att svara på min frågestund så gör jag allt jag kan för att förbättra mig med olika saker! Fler kategorier har jag tänkt skaffa, men vet inte vad?

Något förslag?
Vad vill ni se mer i min blogg?


Sen bilderna från valborg. Jag kikade igenom min kamera igår och upptäckte till min förvåning att det var verkligen inga bra eller roliga bilder där i.. :-(  bara suddiga eller på bilar, och det tror jag inte ni är så intresserade av?
Däremot vet jag att R tog lite bilder, så ska se med honom om de blev bra!


Nu ska jag ta en macka, finncrisp, med ost =D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Eftersom du har en tävling, kanske du iaf ska lägga in en tävlingskategori? Sedan kan du alltid lägga till en "tycka till"-kategori, om du tänker tycka till om någonting i världen då. :P



Skulle vara kul om du svarade på samma fem frågor om min blogg. Ha en fin dag!

2009-05-02 @ 10:21:14
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0