Munsår i munnen :(

Sitter på jobbet nu, har nyss käkat lunch.. Kycklingkebab med bröd! Mumms fillibabba.
Har ni smakat kycklingkebab någon gång? Jag upptäckte det själv för någon vecka sen, det är jättegott kan helt klart rekommenderas!



Annars görs inte så speciellt mycket. Sitter som sagt och jobbar och ska snart in på ett möte.
Vaknade imorse och mådde inte alls bra, jag har tre stycken munsår i munnen som gör asont.. drömde tillochmed att jag hade ont i dem! :/ Har haft ont i huvudet i 3 dagar nu och tabletter hjälper inte och jag har ont i halsen. Ack o ve.. Men men sånt är livet!

Åter till jobbet, vafan här kan jag inte sitta och slöa!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ja , jag blev så trött varenda gång jag såg min blogg så jag var tvungen att göra något åt den, hehe. Tack ! :)



Kycklingkebab verkar gott. Borde kanske testa det då jag inte gillar det vanliga köttet så mkt..

2009-03-17 @ 17:36:19
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0