En jättetrevlig födelsedag hade jag

Fyllde ju som sagt år igår, hela 20 år är jag nu! Hade en riktigt mysig och trevlig dag igår. Det blev inget partaj eller så, utan bjöd hit mamma, pappa, bror, brors tjej och pojkvännen såklart!

Bjöd först på aptitretare *thihi* med champagne till! Undertiden öppnade jag alla presenter. Jag fick:
Pärm, som jag önskat mig från killen
Alkohol, också från killen! Minns ej nu vad den heter, har för mig hypnotize. Den är ruskigt god!
Och sen också från killen fick jag sex and the city the movie limited edition - fan vad bra den var! :D Ska kolla på extramaterialet idag när jag kommer hem tänkte jag :)

Från mamma och pappa fick jag en jättefin guldring med diamanter i, en favorit! En stavmixer (som jag önskat mig) och en vas.

Från bror och hans tjej fick jag en rosa dörrmatta och 3 skitsnygga kuddar, lite indien-inspirerade!


Är jättenöjd med allt :)

Sen efter jag öppnat paketen satt vi oss och åt middag. Jag gjorde fläskfilégryta med hasselbackspotatis och till det gjorde jag en "jag-tar-det-jag-tycker-är-gott-sallad" med småtomater, avokado, paprika och grönt äpple.

Sen satt vi och pratade ganska länge och sen spelade vi singstar! Mamma har tjatat på de så vi var ju tvungen att testa ;)

Och SEN slutligen så bjöd jag på kladdkaka med grädde, likör och kaffe!

Riktigt gammaltant jag börjar bli.. Hihi..



Ska försöka ta lite bilder ikväll. Och sen återkommer jag som jag lovat med bilder ikväll på mig med nya frillan!

Kommentarer
Postat av: elin

Varsågod, så lite så! :)

Låter som om du hade en bra dag!

2009-03-16 @ 18:28:07
URL: http://elinmjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0