Viktblogg

Det har blivit mycket godisätande på sistonde ville jag bara meddela. Fast ändå ganska mycket träning så det blir nog inte så jättemycket gå upp i vikt.. Men jag har lovat att gå ner 5 kg innan jag fyller 20 (15 mars) tror ni det går. Jag vet jag är inte "fet" egentligen, men jag trivs verkligen inte med bilringar och gäddhäng, jag vill vara fast och fin! Och det är hemskt att upptäcka att rumpan har blivigt typ dubbelt så stor.. Konstigt, allt verkar lägga sig på rumpan på mig!

Hänger ni med på min resa? Jag ska försöka ta med lite diettips och sånt, är själv inte så jätteduktig på sånt. Men snappar upp lite här och där och bildar min egna uppfattning liksom... Få se om jag vågar publicera mina mått och sånt, men först måste jag köpa en våg =D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också gå ned i vikt. Helst 10 men det är målet till sommaren. Fem kilo vill jag tappa imorgon :P



mvh

2009-01-30 @ 00:09:13
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0