Vi har spelat guitar hero och käkat kakor

Nu har just mina föräldrar och bror och brors flickvän åkt. Tack snälla, det var jättekul att ni kom!
Vi har spelat guitar hero och käkat kakor och smörgåstårta! Haha =) Wunderfull..

Det här gutar hero't som Robin fick av mig i födelsedagspresent har verkligen tagit över våra liv, har vi inget att göra så sätter vi oss och spelar lite :P


Annars har jag inte så mycket mer intressant att berätta just nu. Mamma vill verkligen ha ett Wii, hihi, så nu har jag visat henne vad det kostar och så men pappa är väl lite tveksam. Jag frågade honom, "nu vill du väl spela mer guitar hero?" "nej, jag blir sugen på att spela riktigt gitarr" svarar han. Haha, brorsan sa samma sak så jag förslog att han och pappa skulle starta ett band i garaget, då asgarva Maria =D

Jag vill också ha ett Wii, men det är så dyrt. Fast det börjar bli billigt nu verkar det som?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0