Har funderat på att börja gå på gym igen, men

Sitter just nu och funderar på hur jag ska kunna göra korgen mysig för higgins :/ fick låna en korg av mamma att ha på jobbet så byter jag ut den sen mot en bädd. Så slipper jag släpa fram och tillbaka på bädden jag har hemma. Men den är lite hög.... hmm.... Får fylla ut med en massa kuddar och sen göra en ramp till honom *stort smile*
Men de ordnar sig nog bra till slut!

Idag blir det tacopaj till lunch. Hade en i frysen som jag lär äta upp. Får se om den är god.

Annars idag händer inte så mycket, jobba klart sen åka hem. Måste fortsätta städa :/ åh nej.. Men de är bra när det är gjort sen!!
Om ni undrar varför det tar så lång tid är för att jag tar ett rum åt taget =D hi hi.. Och sen kollar man lite på tv emellan och så också, då tar det tid.....

Har funderat på att börja gå på gym igen, men det känns som det blir lite fel tid att börja - med tanke på Higgins. Skulle jag börjat skulle jag väl gjort det för några månader sedan. Nej, jag får nog vänta tills han har blivit lite mer "mogen" och kan vara ensam någon timme.  Annars är det ju bra träning sen när man kan gå på långpromenader med honom!

   Eller finns det gym som har hundvakt? Hm, de vore ju en bra affärsidé annars.....

Kommentarer
Postat av: caroline

Skulle också behöva börja träna... Usch jobbigt..

2009-02-19 @ 19:09:59
URL: http://caarolines.blogg.se/
Postat av: anna

svar; ja, man får försöka vara positiv för förr eller senare väder det ju igen! :)

2009-02-19 @ 19:49:16
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0