Aj aj, sexig kille =P

Idag fyller älsklingen min år, därför jag är uppe så tidigt, blää..
Han har precis fått paket av mig, tänkte jag skulle gjort frukost på sängen också men de fanns inge hemma så..

Igår kom hans föräldrar över, vi bjöd på smörgåstårta och kaffe och bullar.. Mumms..
och idag kommer min familj. Vi ska bjuda dem också på smörgåstårta och fika. Hoppas de gillar maten =P

Igår kände jag mig ruskigt deprimerad av någon anledning när jag gick och la mig (?) kände bara för att lägga mig ner och gråta. Vet inte riktigt varför. Det känns i alla fall bättre nu, efter lite sömn och efter att ha sett det här blogginlägget


grattis älskling!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, hej.... Tänkte lämnat ett litet spår efter mig nu när jag kollat in din blogg o läst lite... Klicka gärna in på min sida o kommentera vad du tycker, alltid kul med nya läsare.

2009-02-15 @ 12:45:25
URL: http://smurfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0