Vad ska ni göra idag?

Idag så jobbar jag kortisdag! *hoppa jämfota och vara jätteglad* Slutar 15.00, om man nu kan kalla det för kortisdag ;) hehe.
Sen direkt efter jobbet så ska jag och R åka till Enköping, för vi ska på cruising i Sala. Så ikväll och imorgon förmiddag kommer min bror och hans flickvän att var hundvakt till Higgins. Känns lite läskigt, men det kommer nog gå utmärkt!

Så det innebär alltså att jag inte kommer att kunna blogga ikväll eller imorgon förrän på kvällen - så ni vet :)

Sedan så ser jag att jag fått en massa kommentarer, men jag kan inte gå in på blogg.se på jobbdatorn (spärrat) så jag svarar när jag kommer hem imorgon! Så ni behöver inte oroa er, ni som anmält er till tävlingen. Jag har sett det :) Anmäl på vettja!

Ska ta så mycket kort jag bara kan så återkommer jag.
Får se om jag hinner blogga innan vi åker idag, eller när jag kommer till Enköping.





Bild från förra årets cruising. Är inte den där lilla gula bubblan föör söt?

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

söt bil :D

2009-04-30 @ 14:54:39
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0