Så jäkla arg!

Ååååååååh jag blir gaaaaalen!

Har fått en betalningspåminnelse idag som jag inte förstår varför jag fått?! (från TRADERA)

1. Har inte fått någon faktura från första början
2. Har inte ens sålt något på över 60 dagar, och den senaste (för jan) betalade jag in i god tid som var på 100kr.
3. I specifikationen i fakturan står det att det är osåltavgift - men som sagt, se ovan..


Fakturan är på 57kr(?!) + en påminnelseavg. på 50kr (som jag förövrigt tycker är aldeles för mycket!)

Sköter alltid mina betalningar korrekt, så tycker detta är jävla konstigt..


Nej, nu är jag verkligen förvirrad!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh, visste inte att du hade blogg :D:D

va kul! :D

usch, hatar allt med sånt där med betalningar! krånglar alltid för mig=P

2009-04-08 @ 19:32:06
URL: http://isabellarbil.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Men gud va skumt :S hm..

hoppas de fixar sig!

2009-04-08 @ 19:35:31
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0