Jag tänker inte tycka synd om fula!

Jag har tänkt på en sak. Jag tänker faktiskt inte tycka synd om "fula människor".
Jag vet att jag inte direkt är snygg, men jag vet att jag ALLTID gör något åt det! Du kan alltid sminka dig, gå ner i vikt, gå upp i vikt, sminka dig mindre, sova mer, tvätta håret osv!
Tycker du att du har stor näsa så kan du säkert sminka ögonen och munnen lite mer så tänker man inte på det (nu är inte jag gåon expert på sånt där :P men jag vet att man kan göra underverk med lite smink..)

Blir så himla förbannad när man ser folk så kallar de sig fula, och de enda de behöver göra är att t.ex tvätta håret och bry sig om sig själv lite!

Förstår ni vad jag menar?

Dessutom - glöm inte bort att det finns alltid någon som tycker att du är ful och någon som tycker att du är söt som en princessa.


Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: haha tackar så mycket :) ja måste säga att ditt namn inte var så dumt det heller ;)

2008-12-09 @ 19:42:56
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0