Återbesök igen

Imorgon är det dags för återbesök (igen) på ultuna. Ska ta blodtrov, blodtryck, urinprov och kolla massa värden.
Han har börjat kissa och dricka väldigt mycket så jag känner mig lite orolig men jag hoppas nu verkligen att det går bra.. Håller tummarna.

Träningen gick bra i alla fall. Jag har så himla dålig kondis så idag körde jag först 5 min på roddmaskinen, bara för ingen annan maskin var ledig, sedan 15 min på löpbandet , halva tiden gång och halva springa..


 

Sedan efter det så har jag styrketränat mage, rygg, axlar
Nästa träning blir nog på onsdag. Längtar nästan redan!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är verkligen! :) Lycka till nu imorgon så ses vi senare på dagen!

2010-03-01 @ 22:21:50
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0