Nervvrak

Herregud, jag börjar bli nervös!?
Igår städade jag hemma en massor så jag slipper tänka på det den kommande veckan utan bara mysa med Ivana.
Men jag är sååå nervös idag.
Inte nervös för att jag ska göra rätt, utan snarare för sjukdomar osv..  Men jag vet ju att man inte ska tänka så så jag ska låta bli..
Men jo, lite nervös för att göra rätt :S Jag kommer nog bombadera Sofie, Karin och alla andra med frågor har jag en känsla av.. "vad ska jag göra om hon gör så här då.." osv ;P Även fast jag har varit med om det förut!

Men jag håller tummarna för att ALLT kommer att gå bra. Allt KOMMER att gå bra.

På tisdag (imorgon) jättetidigt på morgonen åker vi upp och hämtar henne!


Nu ska jag städa bilen och kontoret :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur stort köpte du halsbandet? :)

Har du msn förresten? Kunde ju vara kul om man kunde snacka då och då!



Kramar Lotta

2010-06-07 @ 10:54:14
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: isab

det kommer att gå super bar ska du se:) massor utav bilder vill jag se:D:D

2010-06-09 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0