Fått mycket gjort idag

Oj, vad vi har gjort "mycket" idag!
Ivana verkar må så himla bra, hon har inte hostat en enda gång sen i lördags kväll, näsan har slutat rinna sen i måndags och är i övrigt pigg och söt. Så idag tog vi först en tripp till jobbet och hejade på mamma, bror och brors flickvän Maria, vi stannade typ 40 min sen åkte jag och Ivana vidare till pappa som är hemma den här veckan och håller på och spacklar och målar i garaget, som för övrigt blir jättefint!
Ivana var lös på tomten hela tiden vi var där och hon var jätteduktig och höll sig i närheten hela tiden! Givetvis lyssnar hon mycket mindre på ett nytt ställe sådär men hon lyssnar ändå lite och som sagt håller sig i närheten!
Sen var hon nere vid vattnet och råkade ramla i :O Men ingen fara.. Det var precis vid en sten så hon bara simmade lite lugnt, utan panik, och klättrade upp på stenen. Gud så duktig! Jag kan nämna att Higgins inte kunde simma, eller kanske snarare inte ville :)
Så det har varit en väldigt lyckad dag och lilltjejen är jättetrött nu! Det förstår jag.
Sen tyckte hon att det var jättekul att gräva och leka i sanden där de ska lägga plattor sen :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Guud vad sööt:) <3 älskar hundar=)

2010-06-16 @ 21:28:49
URL: http://jagkallasnea.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad underbart söt hon är !

mvh

2010-06-19 @ 09:48:57
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0