Söndag och Hundbur till salu! :)

Nu är det bestämt när vi ska hämta Ivana. Det blir på söndag! Då är hon och de andra valparna 8 veckor och 5 dagar.. Så SÅ sent blev det ju ändå inte?! Idag är det 3 dagar kvar.. Ojojoj...
Frågan är vad man ska sysselsätta sig med i helgen så det ska gå snabbt? Städa ännu mer kanske?
Jag skulle ju faktiskt behöva lägga ut lite grejer på blocket och tradera..
Jo, är det någon som behöver en hundbur? Denna passar inte i min nya bil!


Toppenbur som är lätt att fälla ihop till en portfölj. Tätare galler som ger ökad säkerhet, rundade hörnor, säkerhetslås, djup plastbotten som är lätt att rengöra.  Sluttande sida. 2 dörrar.
Den är något sliten och bilden stämmer inte riktigt då min är en lite äldre modell.. Så 200kr låter rimligt tycker jag, lägg bud annars ;) En helt ny ligger mellan 6-800kr.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi ska hämta Inka om ungefär två veckor. vi håller just på att flytta från Göteborg det är därför det blir så pass sent för oss.

Aha, då är du ju van!

för oss är det vår första hund :)

2010-06-10 @ 19:05:26
URL: http://hjalpjagarengranobo.blogspot.com/
Postat av: MB foto - UPPSALA

Åh spännande! :)

2010-06-10 @ 20:24:45
URL: http://mbfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0