Ni vet magkatarr..

Ni vet, jag har ju gått och haft enormt godissug, ont i magen, illamående, småätande ochsåvidare i mellan 6mån-1år nu och nu vet jag varför.

Tröttnade på att ständigt må illa. T.ex nu när vi var uppe i Vemdalen hade jag ont nästan hela tiden.
Hugger till vid revbenen och spänner till över bröstet, sen ont i ryggen. Kombinerat med illamående!?
Man känner sig orolig hela tiden. Som igår, jag var inte det minsta rädd, orolig eller nervös men ändå KÄNDE mig orolig.
Usch och fy.
Ja men i alla fall så ringde jag igår till doktorn och hon konstaterade ganska snabbt att jag hade magkatarr så nu ska jag pröva att äta ett piller i 7 dagar och se om det hjälper!
Fick en tid till doktorn i tisdag och skulle komma dit men då åker vi ju och hämtar lilla Ivana så jag ska ringa och boka om den senare eller imorgon!
Så nu vet ni hela min livshistoria.. ;P
Inte trodde jag att jag hade magkatarr iaf, jag trodde jag bara var känslig för kaffe eller laktos eller så :S
Så... Om du har liknande symptom kanske det kan vara vettigt att kolla upp det och inte göra som jag för om man går med det för länge kan det utveckla sig till bl.a magsår.

Kommentarer
Postat av: MB foto - UPPSALA

Det är verkligen jobbigt med magkatarr, jag har också det! Och mår illa konstant. Men jag har vid behov medicin nu och det hjälper!

Är det omeprazol du får? Kram

2010-06-04 @ 10:29:41
URL: http://mbfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0