Dålig dag

Idag har jag en lite halvdålig dag. Känner mig lite grinig och har ingen lust att jobba :(
För att strö salt i såren så har jag en tänka-på-Higgins dag. :(
Saknar honom och hans sätt att alltid kunna göra mig glad!
Har i alla fall just ätit lunch, en god kycklingkebabsallad med vitlökssås. Kan rekommenderas! Dock tog den 30 min att få, men det är det värt när man är svinhungrig.
......................................................................................
Andra dagen med kromtabletterna och det känns fortfarande bra. Åt inget godis igår och inget hittills idag.
Enda skillnaden är att jag känner mig mer hungrig på MAT, men inte på godis. En väldigt skön känsla måste jag säga!
......................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0