Östermalm vs. Svensson -liv

Jag har ju varit extremt dålig på att blogga på sistonde.
Om sanningen ska fram är det inte för att jag inte haft tid eller varit upptagen med annat.
Jag har helt enkelt inte riktigt haft motivationen. Även om jag gjort jätteroliga saker som att ha köpt bord, möblerat om, lagat god mat, shoppat, kollat på nya huset, varit i enk., osv osv har jag inte "velat" skriva om det.

Det känns så onödigt?

Vem vill läsa om mig och mitt liv liksom?
Jag kan skriva om vad jag har ätit och att jag har jobbat varje dag, men vem tycker det är kul liksom?
Blondinbella kan skriva vad hon har ätit och få 300 kommentarer, skulle jag skriva vad jag har ätit skulle jag möjligtvis få 1 kommentar.

Men, nu när jag hade dagens fråga så kom motivationen tillbaka. Jag ska försöka skärpa mig.
Men för att jag ska kunna skärpa mig skulle jag gärna vilja att ni, vänner och läsare kommer med motivation till mig! Vad är roligt att läsa om mig och vad vill ni se mer av? Undrar ni något?
Har jag missat att skriva om ngt? Osv osv.
Jag inser nu att jag inte kan bli som Blondinbella och alla de andra stora bloggarna och bloggerskorna, men jag kan åtminstonde vara Josefin.. Och berätta om mitt "Tråkiga" svensson-liv! Det är ju ändå fler som lever ett sådant liv än stureplansliv så något intressant måste det ju finnas i det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0