Dagens fjortisar..

Är det någon mer än jag som är otroligt irreterad på blogg.se's nya statisktmätare? Den gamla var mycket bättre, även om den inte såg så modern ut så var den faktiskt bättre. Den nya är så otroligt seg, eftersom man måste lägga musen över pricken för att kunna se det exakta antalet besökare.
  Nja, för det mesta hyllar jag det gamla faktiskt. T.ex dagens ungdomar, vad är detta?! Inte för att vara nedvärderande eller så man vad fan. När jag var 12 satt jag hemma och la pussel typ, haha. Idag är tolvåringarna som 20-åringar och sminkar sig och pratar sex med kompisar?! Herregud säger jag bara.
Nu gäller ju inte det alla, men väldigt många! Speciellt i Uppsala/Stockholm-områdena har jag märkt..
En sak som är bra nu för tiden är ju däremot att man kan bli framgångsrik bara genom att sitta framför datorn. Det är ju bra.. För att inte prata om att bli känd av att sitta och prata om sig själv. Det är ju ännu bättre!
Men det allra bästa - att få vara 20 och ha världens bästa familj och jobb!



BOOOOHHHJAAAAAHH!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Det låter som en bra ide.

2009-09-23 @ 15:26:18
URL: http://akirea.blogg.se/
Postat av: A`La Malin

Sv: de kan jag faktiskt hålla med om. Ibland orkar man inte knalla runt i alltför höga.

2009-09-23 @ 17:09:54
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0