2:a dagen

Känns ganska bra faktiskt. På sätt och vis. Jag vet ju att det leder till något bra, i slutändan!

Igår var förjävlig ärligt talat. Vid 3 blev jag skitsugen, och inte blev det bättre av att jag även var svinhungrig och inte fick mat förrän 19.00 och jag har en chokladkaka i handväskan som jag lätt kunnat smälla i mig (ursäkta uttrycket). Men jag tänkte framåt och lät bli att äta den, otroligt :-)
 Idag är det ju fredag och då SKA man ju ha godis, eller chips. Men än så länge har jag fixat det och om jag får en sen god middag ikväll ska det nog gå bra. Däremot imorn blir ännu svårare eftersom det inte heller är något jobb på dagen så man är upptagen med något. Men åter igen - det fixar jag! Det gäller att tro på sig själv :-) Och dessutom hjälper det jättemycket att ha bloggen att skriva i och berätta (och få beröm ;)) Det är ju det jag ser fram emot på slutet av dagen!

Återkommer ikväll, när faktiskt hela 2:a dagen har gått!

Kommentarer
Postat av: Malin

men man kan ju lära dom skillnaden mellan att jobba och ta en promenad :P om du förstår va ja menar?:P

2009-09-25 @ 16:00:18
Postat av: Maria

Fan vad bra! keep on fighting. Jobbigast i början, sen lovar jag dig att du inte kommer att känna sug, faktiskt. Men ta med en frukt till jobbet på eftermiddagen eller så.. då brukar man ju få blodsockerfall :( iaf jag.

2009-09-25 @ 23:44:19
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0