Svar på frågorna! Del 2

Vad är den skummaste drömmen du har dröm?
SVAR: Oj, det var en svår fråga. Sällan jag drömmer nu för tiden.
Kan inte komma på någon. Det är nog mer att jag har ofta återkommande drömmar, kan minnas i drömmen att det här har jag drömt förut..


Vad är ditt första minne och hur gammal var du då?
SVAR: Det här minnet är ju tråkigt. Men jag kan minnas att jag suttit i en barnvagn och mamma och pappa gått på en strandpromenad med mig typ.. Vet inte hur gammal jag kan ha varit, kanske 1,5 år. Men jag vet att jag minns fler innan men kan inte pressa fram det. Jag får ta att återkomma om det! ;)


Vart bor du?

SVAR: Flyttade från Uppsala i höstas till Gävle


Bor du hemma med dina föräldrar eller själv?
SVAR: När jag flyttade till Gävle flyttade jag även hemifrån till min egna lägenhet.


Ha du djur?

SVAR: Yes, en hund.


Hur gammal är du?

SVAR: Jag är 20 år, årgång -89.
 
Vad jobbar du med/pluggar du?
SVAR: Jag jobbar som säljare och designer. Är även delägare i 2 företag.


Vad har vart din lyckligaste tid någonsin?
SVAR: När jag och min pojkvän blev tillsammans för 3 år sedan, helt klart! Han hjälpte och hjälper mig så på många olika sätt. Att må bättre, att vara jag. Sen om jag blev bättre eller ej enligt honom det kan jag inte svara på ;-) haha.


Varför bloggar du?:)

SVAR: tror att det hör ganska bra ihop med svaret  till "hur vill du att din blogg utvecklas..."


Hur ser ditt liv ut om 10 år?

SVAR: Hoppas att jag har hus och kanske någon liten kotte, vem vet!
Hoppas också att jag ska ha startat någon av de egna företagen som jag funderar på!


Vad är ditt drömyrke?
SVAR: Det jag håller på med nu :-)
Skulle dock gärna vilja testa jobba på t.ex Mcdonald's eller så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, berätta mer om ditt jobb och företagen du är delägare i :D

2009-05-08 @ 11:49:50
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Lotta

Oj, vad är du delägare i för företag?

2009-05-08 @ 12:10:08
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto

Du jobbar som säljare... vad är det du säljer?

2009-05-11 @ 22:45:02
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0