Svar på frågorna! Del 1

Tack för alla era frågor. Endel var riktigt kluriga så jag har fått suttit och funderat ett tag. men jag hoppas ni känner er nöjda med mina svar!


Hur vill du att din blogg ska ha utvecklats om ett år?

SVAR: Jag hoppas att många hittat hit och tycker att jag verkar som en intressant person! Mitt mål är att bevisa för alla storstadsflickor som bara käkar mat ute och umgås med sina vänner hela dagarna att det faktiskt är helt okej att bo i "norrland" (som de kallar GÄVLE). Jag hoppas såklart att kanske t.o.m få en större blogg än t.ex Kissie - vilken jag inte alls förstår hur sjutton hon kan ha en så "framgångrik" blogg!


Favoritbloggar?

SVAR: Följer Tyras blogg, men någon annan följer jag inte varje dag. Det händer att jag kikar in på Linda Rosing, Blondinbella och Katrin Zytomierskas bloggar.


Har du designat din blogg helt själv?

SVAR: Nej, Elin har designat den åt mig.


Tycker du om barn?

SVAR: Ja, jag tycker om barn och hoppas att jag får egna en vacker dag. Däremot är jag lite rädd nästan. Är rädd för att göra illa, t.ex tappa etc.


Har du ngt favorit djur och vilka djur har du haft?

SVAR: Katt är nog egentligen min favoritdjur, de är så självständiga. Men hundar betraktar jag mer som en människa nästan.. Man kan lära dem och man förstår dem!
Just nu har jag en hund, Higgins. Innan det så har min familj haft 10 katter, men just nu har mina föräldrar 3 st.
Andra djur än katterna är 3 undulater, vandrande pinne, fiskar


Hur såg ditt liv ut för fem år sen?:)

SVAR: Mobbad som ingen tyckte om, tyckte i alla fall jag. Hade en massa problem med mig själv.


Vilken är din favoritlåt?

SVAR: Everytime we touch - Cascada och Pokerface - Lady Gaga är lika bra enligt mig! Riktiga komma-igång låtar :-)


 



Och så här ser jag ut, ursäkta den orange tröjan. Jobbklädsel tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0