Svar på frågorna

Vad läste du på gymnasiet, och hur har dina betyg varit i skolan?
SVAR: Jag läste Bild & Form. I grundskolan var de inte superbra, men okej. Mestadels på grund av urkassa lärare tyvärr, som favoritiserade.. Synd.


Är din företagsidé inom samma område som det du jobbar med nu?
SVAR: Nej, det är något helt annat :-)


Hur gammal är Higgins?
SVAR: Han är nu 4 ½ månad


Har du några syskon?
SVAR: Jajamän, en bror som är 24 år.


Hur kommer det sig att du började blogga?
SVAR: Jag tror jag kände att jag vill påverka. Inte med mode, eller politik. Jag vill påverka bara helt enkelt.


Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du välja? :)
SVAR: Britney Spears innan hon fick barn!


Blir du aldrig less på att blogga?
SVAR: Jo, självklart :-) Men jag antar att det bara är attta nya tag, och hoppas att ens läsare förlåten en!

Varför ville du ha en valp av just rasen Eurasier?
SVAR: Jag var ute efter en ras som var stor och fluffig, och en sällskapsras. Då stod det mellan Eurasiern eller en Sennen-hund.


vad ska du hitta på under semestern i sommar? :)
SVAR:inget planerat ännu, så jag tar det som det kommer!


Ehm som sagt hur gammal är du xP?
SVAR: 20 år!


Har du funderat på att skaffa en ny blogg design?
SVAR: Nej, inte än iaf, trivs bra med den jag har.


Tjänar du pengar på din blogg?
SVAR: Nix, har bara utgifter..


Vad är roligast med att blogga?
SVAR: Alla läsare!



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2009-05-16 @ 19:45:20
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Jag ville bara säga att du har en fin blogg! Hoppas att du har en skön Lördag! :) kramar Jenny

2009-05-16 @ 19:45:32
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Bild och form gick jag också.

2009-05-16 @ 19:47:56
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Alltid kul att få veta nya saker om de bloggare som man läser om :D:D

2009-05-16 @ 21:37:05
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Louise

Roligt att du tog dig tid och svarade på ALLA frågorna! TUmmen upp.



Hann tyvärr inte ställa någon fråga men frågar en nu, sitter och tittar på eurovision. Hur tror du det kommer gå för marlene och om du tittar, vem är din favorit hittills?





2009-05-16 @ 22:19:32
Postat av: Hanna

Mysigt. :)

2009-05-17 @ 01:53:14
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Cilla

Man kan se att Higgins fortfarande har valppäls men att han var så liten.. :) Mysigt!

2009-05-17 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0